Would you like a coup of the?


Sweet sunday.
Jossi tittade förbi och vi ställde fram lite fika ute på balkongen.
One last time sot one..
Vi slog på infravärmen och bunkrade med filtar så det blev ingen konst att hantera höstvindarna :P
Mami hade bakat en äppelkaka igår och till det blev det tropiskt te.
Ur mysigt såklart.
Tack underbara du för titten ;)
Och idag är jag frisk som en nötkärna btw så det var tack och lov bara något tillfälligt i lördas.
Min näsa fortsätter dock att blöda lite titt som tätt :/
Det gillar jag inte, så fortästter det får jag nog uppsöka farbror doktor och bränna.

Men nu är dadi på väg hit med mamis damsugare så nu ska det storstädas :P
Ikväll blir det mer Wallander och frysta bär med kesella vanilj.
And the day goes one.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0