Vi tar allt från början..


Nu när jag äntligen tar mig tid och ska uppdatera lite så är bilderna spårlöst försvunna :/
Vad ledsen jag blir.
Hur kunde det bli så här?
Alla bilder från torsdagsmyset har gått upp i rök.
Sämst.
Men kvällen var iaf allt annat, än sämst!

Tjejkväll med tjejerna plus en liten charmör vid namn Gabriel :P
Världens lungaste bebis tror jag.
Jag, syster och Jossi cyklade hem till Sandra i årsta.
Tjejerna visade att dom också har skills i köket och jag gjorde som sist och roade mig med lill-killen istället ;)
Underbart.
Det bjöds på kycklingpaj och världsvan sallad.
Ge mig nu tack.
Löjligt gott.


( Och här skulle det varit massa söta bilder när jag myser med Gabbe, och när han sitter och skrattar i babysittern och på middagsbordet.. löjligt god paj ni vet. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0