saturday buddies


Kunde jag eller min mage haft sämre tajming?
-I don't think so.

Vet inte om det är magsjuka eller något annat crap som jag har stoppat i mig magen ville inte behålla någonting inatt :/
Jag hatar stt spy och jag hatar den där illamående känslan som kryper fram i kroppen innan det är dags.
När man känner den så vet man nästan som väntar, innerst inne.
Och inte nog med det så vaknar jag av näsblod imorse.
Blödde bokstavligt talat från hela näsan :/
Och spottade blod samtidigt.

(Ledsen för lite för mycket information där kankse)


Så gick det med min lediga lördag.
Jag borde haft väskan packad och ansiktet mejkat och varit i full färd med att ta mig ner på stan för att möta upp mina partners of crime.
Lovis och syster :P
Nu blir det inget kalasande för våran del :/
Tack och lov så börjar jag piggna till lite nu, efter att mami var här med sockerdricka.
Har istället spenderat hela morgonen/förmiddagen i soffan och kollat på Mysteriet på Greveholm.
Alla 24 avsnitt :P
Julstäming så det heter duga.
Hade kunnat döda för en julmust och en lussebulle då.
Fast det var nog lika bra att vi inte hade re' hemma tror jag.
Och nu skiner solen och Jossi vill ha sällskap ut till högarna.
- Don't think so, baby.
Eller vill du att jag ska spy på dig vah?
Nej, då får det bli lite lördagsmys ikväll istället om kroppen repar sig så fort.



Bästa julkalendern ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0