Just my taste


Jag har sagt det förr och jag kan säga det igen - Sundays is the shit.
En av dom bästa dagarna på veckan.
Söndagar är ledighet för mig!

Det vettigaste jag har gjort idag är att rösta.
Andra gången i mitt tjugotvååriga liv :P
Sist jag var inne på Bellmansskolan så var jag kankse elva-tolv år.
Skolan kändes much bigger då.
Fick sällsakp av Jossi dit som spenderade hela eftermiddagen och kvällen med oss.
Just lovely.
Efter röstingen gick vi och handlade och jag gick hem till en underbar mami och hämtade lite fika-stuff.
Homemade heter det visst :P
Bullar, marränger och chokladsås = hemmagjort + lite glass och vispgrädde.
Tyvärr så hade jag redan hunnit äta mig mätt innan vi hann till dom godsakerna så det ser ut som vi får ge det en ny chans imorn!

På kvällens meny stod det Hamburgare och pommes.
Hemlagat ÄR gott.
Men jag skulle nöjt mig med en burgare :P Och lite mindre godis kankse?
Ah äta har jag iaf hunnit med idag..

Började dagen i soffan framför val-teve med en sockerbulle och ett glas saft ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0