What to do with the hair...

Håret har växt, det har det faktist.
Och jag trvis fortfarande med det ljusa håret och kan nog till och med tänka mig att bli aningen ljusare.
Helt klart!
Men det spelar ingen roll om håret växer lite till.
Det kommer aldrig kunna bli Hollywood utan fusk :P Thats it.
Och det långa svallet är deffinitivt min melodi.
-No shit!

Och ändå sitter jag här utan det där tjocka hollywoodsvallet.
Har inte äns några clips att fuska med.
Jag är helt naturell :P
Hade inte alla mina gamla clips varit så extremt svarta som dom är eller lite mindre slitna så hade jag nog inte kunnat låta bli.


Time to order som hair perhaps?



Dom flesta bilderna när jag är mörk är från förra sommaren och några är till och med från i vintras, och ändå känns det som en evighet sen?
Trodde nog att jag saknade det mörka mer än jag faktist gör.
När jag överger det ljusa ska jag nog försöka stanna någonstanns mitt emellan.
- And who am I kidding now?

När jag blev ljus skulle jag ju aldrig bli så här ljus och nu vill jag bli ljusare ändå :P
Samma visa åt andra hållet.
Vad tycker ni att jag passar bäst i? Give me som advice, please ;))

Kommentarer
Postat av: Kristina

Så jävla snygg tjej!

Men bäst i ljust!

2010-09-15 @ 19:54:31
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Bara Rara Underbara Sara

Instämmer. Snyggast i ljust, men tror du skulle passa fint i chokladbrunt också ;)

2010-09-16 @ 10:32:28
URL: http://brus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0