Torsdagshumöret hittade mig.

Jag hade kunnat fastna i soffan och låtit hela förmiddagen springa ifrån mig.
Sist råkade det bli så.
Men idag slet jag mig från morgonmyset i soffan i tid och gjorde mig klar för en power-walk vid elvåsnåret.
Och jag fick sällskap av en morgonpigg Jossi också!

Fast jag insåg rätt snabbt att det var mycket varmare ute än vad jag trodde.
To-dressed :/
Varför inbillar jag mig att det är kallare än vad det faktist är?
Västen åkte iaf av och jag fick gå och bära den, irriterade mig hela vägen :P
Kunde varit värre.
På hemvägen kikade jag in på affären också.
Ready for dinner med andra ord.
Och så hämtade jag ut ett paket, show you later.






Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh vilka fina bilder Syrris!

2010-09-23 @ 20:02:54
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0