Sweet wensday


Ledig mitt i veckan.
Min kropp och jag är tackasamma för det!
Jag började morgonen med lite morgonnäsblod, men bortsett från det så känns det som en underbar onsdag.
Somna om var lixom inte att tänka på men sängen lockade fortfarade.
Så det blev några kapitell ur Vänninan under täcket.
Min nya bok som jag helt hooked på.
Till frukost blev det rostade mackor och apelsinjuice.
Och efter det tog jag tag i tvätten, hängde upp morgonens maskin och vek in gårdagens ;)
Underbara morgonmys.
Så här skulle jag kunna ha det varje dag :P

Nu är frågan om jag ska ta mig löpardojerna och ge mig ut i solen medans den är framme eller om jag ska åka ut till ikea.
Fast helst vill jag ha skjuss med dadi dit och han skulle vara kvar på jobbet en liten stund till så då skulle jag egnetligen hinna med både och.
Så får det bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0