Soliga onsdagspyssel


Det blev en effektiv dag idag.
En rikigt skön höst onsdag kan jag tycka ;)
Först en power-walk ute i solen på förmiddagen.
Sen hem och landa lite i soffan med nya Vecko Revyn som brevbäraren hade med sig.
En snabb dush och ett ombyte senare stod jag återigen i solen och njöt :P
Jag tog bussen ut till ikea.
Gick i min ensamhet och strosade runt.
Julgranspyntet är redan framme och det är fan i tidigaste laget.
Papi höll på och få spader haha :P
Han fick hämta mig så jag slapp kånka all garderobsinredning jag köpte.
Tog en korv och cola i vanlig ordning.
Det var det första jag gjorde och en var jag redo att shoppa :P




Mysiga koppar med fat.
200 ljus :P Kommer vara slut inom några veckor max.
Kökshandukar och glödlampor.
Och garedrobsinredning till sovrummet och hallen.
Började monteringen när jag kom hem och det blev så jäkla bra.
Tack för det.

Mysig dinner hos min mysiga papi också.
Ville helst inte åka hem!
Men väl hemma värmde jag mig med en varm dush och nu ligger jag i soffan och myser.
I min rosa flece framför Kungarna :P

Hann se lite av Välkommen åter också.
Jag blev inte så imopnerad sist men i brist på annat så kan jag faktist skratta lite då och då.
Christine Meltzer och Josefine Bornebush är nästan alltid vassa :P
- Fan man skulle ha tassar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0