Not wondering I sleep like a princess

Som sagt så hade jag paket att hämta ut.
Ännu fler kuddar till sängen :P
En rosa och en svart med pälsimmitaion på, how fabulous?
(Det var lite mer i paketet men det visar jag sen)

Skulle vilja ha en leopardmönstrad också men sen kanske det räcker..
Då återstår det bara några 'stöd kuddar' längst bak som fluffar upp allting, och en eller två bäddmadrasser skulle inte heller skada.
Så man kommer upp en bit :P
Och så vill jag ha nya vita sängkläder.
- Ja tack.

Jag älskar min prinsessäng och jag älskar mina tavlor :P
Inte undra på att man sover som man gör, oftast!













Kommentarer
Postat av: Kristina

Kär i det där rummet alltså!

2010-09-23 @ 20:03:37
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0