My fridaynight is on so far but unfortunately not for long..


Kvällens underhållnig har stavats Kristallen.
Jag fick skratta, tack och bock.
Varför har jag inte sett Blomstertid med Peter Magnusson föör?
Det är kvällens fråga, hur har vi kunnat missa.
Jag har en del catch up på humorsidan att ta igen tydligen :P
Inte mig emot.

Jag njuter fortfarande av min kväll och min ledighet och vill inte riktigt att den ska ta slut.
Inte rikigt än, men snart.
Taio Cruz med Dynamite får spelas några gånger till så den rikigt etsar sig fast i huvudet innan jag kyper till kojs.
Imorn är det 30års kalas i Täby hemma hos Eva och Thomas.
I'll be there.
Det bli nog en salig blandning av säkra kort för ett lyckat kalas :P
Men innan jag sätter mig på tåget så har jag en ledig dag framför mig.
En ledig lördag.
Fy fan vad jag ska njuta av den.
Herregud så skönt.
En rikigt lång förfest för bara mig haha ;)) Eller nått i de stilen.

Återkommer imorn. Sleep tight lovers.


Bara för att Marissa Miller är så oförskämt snygg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0