Kocken i mig klev fram :P


Nu ligger vi soffan och tar igen oss.
Bara skit på teve.
Morden i midsummer :/ Hatprogram.
Men priset på skit tog ändå Göta kanal 3 eller kanalkungens hemlighet som vi såg här om dagen.
(Gestikulerar att jag spyr, Frida och syster vet..)
Missade finalen av fångarna på fortet.
Har stått i köket sen vi kom hem nästan :P Storkok så det heter duga.
Vi har haft frysen fullpackad med kött sen Lina bodde här.
Dovhjortsfärs, älgfärs och kalvfärs.
På det blev det biffar, köttfärssås och chilli con carne.
Big time!
Mat för ett helt fotbollslag :P

Nu skryter syster för Jossi i telefon haha ;))
Och jag ska hoppa in i dushen och få någon ordning på mitt hår.
Försöker att inte tvätta det så ofta så jag skulle vilja.
Thank god för torrshampo.
Men nu säger hon brevid att hon är trött så jag ska lägga på ett kol.


Min älsklingskofta är från Busnel och pälsen är från saki.
Från jobbet förstås, det voe inte samma sak att jobba på hm :P


Kommentarer
Postat av: Syster

Priset på skit! Haha, du kan snacka'ru!

Men FAN va dålig den va!

Kattpiss!



Nu sover vi!

2010-09-01 @ 23:00:37
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0