Indrivaren


Televisonen hade inte så mycket att erbjuda idag så det blev en Wallander-kväll ikväll.
Indrivaren.
Med marrängswish.
Just my taste :P Svenskt kriminaldrama när det är riktigt BRA.
Alla ingredienser för en maffig känsla.
Nu är det bara två filmer kvar.
Men imorn blir det nog ingen för då är det däremot good stuff på teven.
Lite mer mjukis teve ;)

Nej, nu ska jag dusha av mig och sen ska jag krypa ner i sängen och läsa lite.
Och inatt hoppas jag på bättre sömn och mindre mardrömmar :/
Inatt drömde jag att någon var här inne och jag och syster blev misshandlade i trappen.
We don't like nightmares.

Jag har för övrigt lite brist på inspiration här för tillfället och leker lite med tanken att flytta bloggen, precis som syster gör..
Ni är inte tvillingar va?
Eller börja skriva på annat håll kan man också tänka sig :P

Sleep tight lovers of mine.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0