Fullt upp!

Systeryster tog på sig mitt morgonpass så jag fick lite sovmorgon.
Tack för det'
Men jag är uppe i tid för det och ska nog snart röra mig mot stan och få lite gjort innan jag börjar.
Det blir en lång dag.
En lång helg ;))
Ikväll är det modevisning på Vedalanation.
Vi får som vanligt springa direkt från jobbet så jag har packat väskan.
Det blir en svart klänning och svarta strumbyxor.
Klänningen är ny så det bådar gott :P
Det blir nog en ganska lugn kväll och förhoppningsvis bäddar jag ner mig i hyffsad tid.
Jobb imorgon och jag brukar inte gå ut dagen innan.
Ibland måste man!
Sen är det årets sista kräftskiva hos Catrine med jobbet imorgonkväll.
Och på söndag ska vi stå på Fyrispark och tjäna lite pengar så det kan bli lite dött här under helgen.
Nu vet ni vad jag ska pyssla med.
Fullt ös medvestlös.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0