Frossa i det bästa

Nästa helg ska vi leverera sönder som maskinen skulle sagt.
Fan vad tragiskt att jag citerar honom, egentligen.
Hur som helst!
Jag laddar batterierna för nästa helg :P
Har inte kört två-dagars på jag vet inte hur länge.
(Bortsett från semestern då)

Men nästa fredag är dags för årets Stil-modevisning på Vedala nation.
Brukar bli en hitt!
Och på lördag är det kräftskiva hos Catrine.
Bättre sent än aldrig :P
Jossi är också upplagd för klackarna i taket så nästa helg är det all-in.
Spånar på min look.
Modevisning i all ära, då blir det den lilla svarta som också är ny vilket alltid bådar gott.

Dom blå Acne som skymtas i bakrunden till höger hade kunnat lyfta min outfit, och vilken outfit som helst, till höjderna men jag hade även kunnat nöja mig med dom gråa kopiorna som skulle kunna bli mina för en betydligt mindre peng.
Men?


Shoes, shoes, shoes...
I nöd och lust :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0