Every girls dream


Det är knappast någon hemlighet att jag är svag för brunetter :P
Kan ju inte annat än längta efter min mörka och långa man när jag ser HENNE.
Snygg Serri som alltid är snyggast i håret.
Blont, brunt, svart..
- It dosent matter.

Mina ljusa dagar är nog ändå inte över riktigt än men jag längtar till det är dags att gå åt det mörka igen :P
För att inte tala om det där svallet.
Det där svallet som jag aldrig kommer tröttna på.
Ge mig nu tack!
Och på fredag är det iaf jag och tjejerna som ska ha fredagsmys tillsammans.
Can't wait.

Kommentarer
Postat av: Serri

Vad söt du är darling! Det var en trevlig överraskning :) Tack för igår det var supermysigt, vi får höras nästa vecka. Puss o kram min finfina!

2010-09-11 @ 12:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0