Det känns som igår.. det var igår!


Det var klackarna i taket både fredag och lördag.
You know that.
Jag lyckades ändå vakna med ett lätt huvud både lörd-sönd.
I'm good :P
Så affärerna blev inte lidande, fullt ös på jobbet i lördas och uppsalaborna var shopping sugna, det märkte vi.
I söndags var jag inte på jobbet och gjorde äffärer men mami n' dadi hämtade upp oss i tid för andra affärer eller komerser som syster gillar att säga.
Fyrispark hare we come.
Det gick så jävla bra så jag har inget emot att stå där snart igen.. ;)

Efter några timmar där skjussade syster hem oss och hemma väntade Jossi på oss.
Obligatorisk catch-up från lördagen.
Always :P
Och ännu mer obligaoriskt för söndagar är god mat.
Vi kirrade det med ett besök på Java.
Fyra små rätter (som egenligen är tre smä rätter + dessert som jag aldrig tar) och sushi.
Värdaste ever.
Och om det fortfarande är någon som läser så avslutades söndagen på bästa sätt med en gammal barndomsvän.
Hur mysigt? Så mysigt!
Underbara Shabi som vi btw är grannar med när hon är hemma på besök i lilla Uppsala.
Snart igen hoppa jag.
Men det bästa med gamla vänner är att det aldrig riktigt spelar nog roll hur många år som sprungit förbi för när man ses så känns det som igår.
Är det inte så bra?
Real friends ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0