Lördags sleepover!


Lördagen blev helt perfekt.
Såklart.
Helt mysigt!
Mina underbara syskonbarn hade sleepover här.
En glad liten prinsessa tog emot mig i dörren med en kram när jag kom hem.
Åh vad jag älskar dom!
Mina syskons barn är utan tvekan dom bästa!

Vi åt hemmagjord sushi.
Mami hade förberett riset och sen tog the cheffs över :P
And the kids love'd it.
'' Det är till och med godare än köpt ''
Deras betyg var mycket väl godkänt skulle man kunna säga!
Och nu har vi satt päronen i klistret om det inte duger med köpt haha :P

Efter middagen gick vi och köpte lördagsgodis och sen tittade vi på Mr Bean.
Snacka om att dom hade fullt sjå med att hålla ögonen öppna.
Helt trötta men vem vill åka hem till sina mostrar för att sova före klockan elva? :P
Inte äns någon idé att tjata.
Så då försökte vi roa dom lite och började sjunga lite.. öhm, ah!?
Men Wilma tyckte bara det var pinsamt som hon så fint sa det!
Lillisen.
När dom tillslut gick med på att det var dags att sussa slocknade dom på två röda ;)
Och vaknade vid nio snåret och var rån-sugna.
Altså rån med smör på :P






Idag blev det utomhus aktiviteter innan pappa Anders kom och hämtade.
Dunkenkurragömma och dunkentagare.
Jag älskar att leka dom här lekarna som lekte när man själv var liten.
Barnprogram och leksaker är inte alls vad ma själv lekte med men tacka vet jag lekarna som håller i sig :P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0