Mondays are fun


Har hittat den perfekta platsen i soffan.
Jag ligger som en kung och i väntan på Lite sällskap så passar jag på att klottra ner någar snabba rader om min dag/kväll.
Måndagar är alltid måndagar.

Jag hade gärna stannat hemma och bakat med syster och fikat och myst i soffan med min nya bok :P
Men åtta timmar på jobbet var faktist inte så farligt det heller.
Håller man sig bara sysselsatt så!
Middagen på bordet när man kom hem - lika världsvant som vanligt.
Åt mig tyvärr lite för mätt på kycklingröra och pitabröd så trots att det är kanelbullensdag idag så har det än så länge inte blivit någon bulle.
Den ligger fortfarande kvar på fatet framför mig :P
Men några macarons fick jag iaf i mig.
Hembakat är inte fy skam.
Thanks siz' och NU börjar det!



Kommentarer
Postat av: Jonas

Har börjat läsa din blogg och jag bara måste säga Gud i himmel va söt du är!!!

2010-10-07 @ 08:07:57
Postat av: Kajsa

Oj.. vad trevligt med en komplimang så här på morgonkvisten!

Tack ;)

2010-10-07 @ 10:48:26
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0