Ambitiöst!

Att snöra på sig löparskor och ge sig ut och springa i det här vädret är ambitiöst!
Herregud.
Var får dom sin inspiration OCH motivation ifrån?
Jag mötte en nyss och nu är det tom. mörkt ute och lerigt och blött!
Ge mig lite motivation, tack.
Men trots att det har regnat hela dagen så har jag inte bara suttit inne.
Även om det hade varit väldigt skönt ;)
En baxig cykeltur till Gränby med paraply och stövlar blev det iaf.
Och en sväng till heidan med paraply och stövlar :P
Nu går jag inte ut mer idag!

Och hårfärgen blev helt okey, nu fick jag bort det gul/orange lite och underhåret blev äntligen lite ljusare.
Feels like a baby know.
Håret är oförskämt mjukt och mina ben likaså :P
Ledigt är härligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0