You found me....


- Hello beautifull thuseday.

Idag är det min tur att ligga ute i solen och njuta, allreday did one hour in the sun :P
Vaknade upp lite små bakis imorse faktist.
Helt otippat va'
Det blev lite mer alkohol igår än planerat.
Efter jobbet gick vi och bänkade oss på Villa Romana's uteservering.
Helt underbart.
Det blev Entrecote för min del.
Hade inte tackat nej till en doggybag idag ;)

När vi var mätta & belåtna tog vårt pick och pack och gick ner till bryggan.
Tre liter vitt vin och tre liter rosé :P Chips, ostbågar och en påse nötter vah.
Super mysigt förstås och det var inte äns kallt!?
Hur underbart är inte det?
Jag njuter av varenda sekund utomhus, hoppas hoppas att det håller i sig nu..

Men det var ju ondsag igår också så kvällen slutade faktist inte på bryggan ute på Birger :P
Så jäkla otippat för min del i alla fall men helt värt!
Andra gången i mitt liv som jag går ut i platta shoes haha ;)
Och det är helt sant.
Hände en gång back in the days på seven och jag hade tofflor haha ?
Ah inget mer om det..
Men det gick ju som på räls att dansa i balerinas också, för damn va vi shejkade...!
Just love the crew I'm with. Tack.


Ja, det blev en liten resume från gårdagen då.. lite bakis imorse som sagt men nu har jag piggnat till.
Blev lite illamående av att ligga ute i solen :/
Tror det blev en dålig kombo av baksmälla, to much sun och ingen mat i magen.
Nu är det fixat!
Två knäckemackor med salami men syrris cupido lunch lät ändå bra mycket bättre :P
Nu ska jag nog gå igenom lite bilder från igår.
På återseende babes'



( I brist på annat )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0