Jobbiga issues...


Solen tittade fram lagomt till jag skulle cykla hem idag, how wonderfull ?
Tog mig hem med ett leende på läpparna ;)
Jag och syster satte oss på balkongen och läste.
- Jag bara älskare'

Kikade på Halv åtta hos mig och sen kom Jossi hit.
Det vankas hårfärgning för damens del :P Och imorn blir det långt också..!

Sen tror jag nog att det blir tid för lite fika, syrris har tagit fram Cheesecake ur frysen.
Sötsuget har givetis hittat mig idag också.
Hittils har det gått bra men det är nu dom kritiska timmarna börjar haha...!
Till lunch blev det en drickyoghurt, en liten ''vanlig'' yoghurt och lite ofarliga nötter :P

Det känns som att det är det bästa jag har att komma med just nu, det bästa jag kan göra.
Jag vill bli smal NU men jag orkar inte jobba för det..!
Vill bli fit som fan också inte bara smal.
Trots no work-out så vågade jag i alla fall ställa mig på vågen imorse, får trösta mig med det.
Den visade knappt 50 kilo.

Time to do something...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0