It smell's summer


När jag var ute och promenerade ute i gamlis idag så fick jag så härliga känslor i kroppen.
Gräsklipparen var igång på flera håll och det luktar så somrigt och man blir så glad.
Man blir nästan lite avis på alla som fortfarande går i skolan.
Det är snart sommarlov för dom :P
Lyllisar.
Fast nästa vecka är det min första semstervecka så om vädret är så här så kan det bli hur bra som helst.
Hoppas, hoppas...!
Jag tror faktist jag törs säga att min sommar kommer bli helt galet bra utan sommarlov så jag hänger inte läpp för det ;)

Kanske ska ha lite mys i parken någon kväll.. det är väl hög tid när det är första juni imorn!
Grilla korv, spela kubb och snacka skit.
Eller skippa kroven och dricka lite rosé :P
Köra lite snyggare mys i en underbar långklänning, hatt och lockar kankse ;)
Har flaskor i kylen så det räcker och blir över efter den här helgen i alla fall.
Semester nästa vecka?
- Ja tack.

Känner för att dela med mig av lite fler somriga bilder.
Here we go again..






Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Tack så hemskt mycket! :D

2010-05-31 @ 23:53:17
URL: http://rossannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0