Start your own buisness now so we can get some more....!

Nu ska jag berätta vad min fantatstiska Frida har gjort.
Ni kan aldrig gissa det :P
Jag kunde aldrig gissa det och jag kan inte förstå att hon har gjort det här till MIG, till oss...

Hämtade ut ett paket på posten idag.
I paketet låg det två rosa söta påsar, en varsin såklart ;))
Hon hade stoppat i massa sötsaker bokstavligt talat.
Söta saker från en en sötvän, minsann.
Men sen... sen låg det något mer där i också.
Ett till litet paket.
Rosa silkespapper & en svart rosett.
- Ja tack.
We have a thing for pink things :P

Underbaringen har verkligen lagt ner sin själ i det här.
Hon har sytt en oss en varsin topp <3
Två helt underbara, UNIKA, fantastiska och helt perfekta toppar!
En rosa och en svart.
So it :P
Så säger hon att vi inte måste använda dom ;)
Crazy shiet...
Jag längtar tills jag får glassa runt i dom, Fridis.
Och kan ni tänka er att VI är dom första hon ger bort något av sina verk till?!








That's my keys och varje gång jag tar upp dom så komemr jag tänka på rej' sockret..!









Jag kommer vara så jävla stolt när jag går ut i detta ;)) Tack, tack, tack underbaring.. det finns ingen som du.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh ni skriver så vackra ord. Jag kommer leva på dom ett tag nu :) Så himla glad att ni gilla plaggen! Verkligen. <3

2010-05-28 @ 01:22:26
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Nu måste vi reda ut en sak hära..

Vi gilla' inte plaggen, Vi ÄLSKAR dom!

Helt ärligt så himla vackra & du är värd vartenda ord din sötsak <3

2010-05-28 @ 21:57:08
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0