The life I lead..


- Åh så mycket att se fram emot nu..! Sommar i all ära, det är nu det börjar ;)


Helgen ser ut att bli lugn, kankse lite famliy time inbokat.
Saknar mina ögonstenar så ett besök i Eriksberg med lite mys & lek tackar jag inte nej till ;)
Sen är det work-date på onsdag igen.
How great?
Det ser jag fram emot ;)
Äta bör man annars dör man :P Hoppas det blri rätt restaurang den här gången också!

Efter det är det stockholsmtrippen att se fram emot på lördag.
Det blir till att be till vädergudarna.
Är dom på våran sida blir det som sagt en tripp till Djurgården och jag törs säga att det skulle bli Världsklass.
Ledig söndag så en bakisdag är att vänta.

Sist men inte minst sen då :P
The B-day is coming up.
Det ska firas med en riktig Barbeque fest är det tänkt med mycket av det goda kan man säga och underbara vänner.
It's gonna be smoking hot..!

Massa grillat, bål som förhoppningsvis dricks ur cocosnötter, vattenpipa, en förhoppningsvis lyckad liquor-watermelon (tips på detta tas mer än gärna emot, har dåliga erfarneheter om man säger så..)
Ingen födelsedag utan en birthdaycake heller förstås.
- Ah det är lite så vi har tänkt att det ska se ut.

Som grädde på moset så toppar vi helgen med en fet bakis söndag.
På kvällskvisten blir det att bänka sig i bio salongen.
Vi ska såklart se Sex and the city 2.
Kikade nyss in trailern och bokade tickets.
- Hallelulja.....



Och det här är mina planer för dom kommande två veckrona.
Jag har inte ens nämnt resten :P


Kommentarer
Postat av: Kristina

Smoking hot!!!

2010-05-13 @ 21:06:59
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0