Underbara fredag..


Lina körde full bil till stockholm imorse och nu är det gjort!
Plutet är på plats :P
Men f-y-f-a-a-n vad ont det gorde den här gången...!
En eloge till Jossi, you did good girl ;)
Nu ska jag se till och behålla det också.
Underhålla det!
Påfyllning om fyra veckor banne mig.
Jag älskar att spegla mig nu och imorn måste jag köpa ett nytt läppglans ;))


Det blev inget strosade i storstan dock.
Ingen hade något särskillt sug efter det och vädret blev ju mycket finare här hemma.
Syster skulle jobba & Serri skulle plugga.
Vi tog tåget tillbaka.
Övervägde lunch på stan men munnen sa nej :P

Det blev en skön promenix hem för mig och jossan istället
Vi skrapade ihop till en liter belgiska gubbar och njöt lite på balkongen.
Efter lite balkongmys och ombyte så var vi ute och spatserade igen och tog en promenix till Willys.
Nu är allt handlat för morgondagen.
Så nu är det dags för mig att sätta lite fart här hemma.
Har jag precis lyckats få i mig två mackor, så nu har jag lite energi.
Fortfarande lite ömt i överläppen men det är det värt alla gånger :P


Första projektet blir att sätta upp tavlor i sovrummet.
Wish me luck.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Kan du inte lägga ut en bild på läpparna. "nyfiken"

2010-05-28 @ 19:56:58
Postat av: Frida

Ååh jag vill också ha liiips! :)

2010-05-28 @ 19:59:47
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kristina

Lips-Girls it is :D

2010-05-28 @ 21:45:50
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

I promise to show you..

Men det är fortfarande lite svullet så jag får se om det blir något sneakis ikväll eller om jag håller er på halster tills imorn ;)



Är jätte nöjd iaf..!

2010-05-28 @ 21:53:41
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0