Time to hit the pillow

Dadi kom hit och fikade lite.. '' Lite '' :P
Vi fick en del del över om man säger så men det skadar väl inte.
Det där sötsuget har ju en tendens att hälsa på var och varannan kväll iaf ;))
Älskar min papi <3
På söndag blir det lite mer födelsedagsfirande / morsdagsfirande.
Lilla mamsen ska vi ju inte glömma bort!
Bakis lunch kommer vara precis vad jag behöver på söndag och att bara behöva traska några hundra meter sounds good to me.

Nu ska vi nog krypa ner i sängen och försöka få lite sömn.
Imorn är det dags :P
- Lips here we come..
Är det fint väder så tänker jag behålla damerna i huvudstaden lite för shopping och lunch vah.
Syrris måste ju tyvärr hem och jobba och flasha lipsen haha :P
Men så småningom måste även jag hemmåt för att slippa stressa allt för mycket.
Lite och fixa med inför lördagens kalas ju ;)


I'm so ready for this weekend!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0