the story so far..


Sitter och tar igen mig i soffan efter en lång promenix med Jossan.
I en och halv timme, om inte var mer, var vi ute och fajtades med vinden!
När solen tittade fram och dom få stunder det inte blåste så var det väldigt skönt..
Men vi bor ju i Uppsala så dom stunderna blev dessvärre inte långa :/
Motion blev det i alla fall och lite skitsnack.
- Vi kombinerar nytta med nöje :P

Har nytt ätit en skål mjölk & flingor, för att hejda sötsuget.
När man inte får så vill man ju bara ha ännu mer.
Och nu får jag egentligen inte..!
Hade tänkt laga någon god & nyttig middag till mig och syster ikväll men hon ville visst inte ha någon alls.
Hon ville bli smal :P
Får se om jag lagar något ändå.
Jag vill ju också bli smal ;)




Kommentarer
Postat av: kajsa

fan så snyggt namn du har:]

2010-05-05 @ 18:47:48
URL: http://kajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Schnyggt!!

2010-05-05 @ 19:06:04
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0