the day I'm having


Getingbo på balkongen är väl inte dirket någon höjdare.. vi var på väg att få ett men mami såg till så vi slapp.
Den hade börjat göra ett bo golvet under en filt men nu är det ingenting kvar av det i alla fall..

Vi gillrat en liten fälla där ute :P En getingfälla ;))
En burk med lite honung i botten, när han minst anar det så ska jag slå till och då är hans timmar räknande.
- Mohahaha säger jag bara då..!

Törs ju knappt sitta där ute nu men en liten stund hann jag i alla fall med ;)
Älskar min nya bikini.
Lätt min bästaste.
Satt och bläddrade i lite tidningar som mami hade med sig och blev helt salig när jag kom till kapitel Mat.
Har bara fått i mig två knäckemackor idag så min mage börjar kurra lite..
Och exakt nu kom jag på att jag ställde fram glass för typ en timme sen :/ Crap.
Så mycket blev det med den glasstruetn på balkongen.

Okej I'm back.
Nu har jag ställt in glassen i frysen igen.
Tog en sked men den var way to soft haha så den får åka fram ikväll igen kankse :P
Ska göra kycklingsallad till middag.
- Ja tack.
Men först ska jag ta en prommis ner på stan och hämta min cykel.
Ska tajma syrris förstås så jag behöver inte gå riktigt än men man vill ju bara uuuut så snart går jag väl.



Kommentarer
Postat av: Frida

Åååh härlig dag! :)

2010-05-20 @ 23:14:44
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Helt underbar ;)

2010-05-21 @ 11:22:01
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0