That's alwyas a tomorrow..


Just det.. imorn blir det work-date efter jobbet.
Får se vart vi ska äta, Jay Fu lutar det nog åt.
Är det bra väder tänkte vi sätta oss på Riverside efteråt eller sätta oss på bryggan och mysa och bara snacka skit med lite drickbart förstås :P
*peppar, peppar*

Så det kan tänkas att det blir dåligt med updates imorn, också :/
Fast och andra sidan är jag ledig torsdag så jag kommer nog inte ha någon brådis i säng.
Skulle man kunna tro :P


Hoppas på good news imorn också av Fröken Sinjari.
Ni kankse har hunnit läsa på syrris blogg att det vankas påfyllning i läpparna för damerna.
- Pliiiiis säger jag bara.
Hoppas vi kan tajma the sisters!
Ah det hoppas jag verkligen men nu är det färdig dushat hör jag så nu ska jag också fräsha till mig.
/Adios amigos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0