Sundays were made for me

-Hey night-readers'

Sitter i soffan och tittar på söndagsfilmen på trean.
Fever-pitch med Drew Barrymore.
Försöker torka mitt löjligt långa hår med en handuk runt huvudet men snart åker Linas super-fön fram :P

Idag har det vait en riktig fixar söndag hemma hos oss.
Först tog vi en ordentlig sovmorgon, we needed'
Slappade framför datan & stekte pancakes till lunch.
Med grädde och tre sorters sylt :P
- Ja tack.

Sen kom dadi hit och satte fart på på projekten.
En trasig ugnslucka blev hel igen.
Strömbrytaren i badrummet byttes äntligen ut, thank God.
Vi är pretty damn good på att skuta fram projekt kan man säga :/
Känns lyxigt att kuna tända så lätt nu, haa..!
Ah men inte nog med det så fixade dadi iordning listerna till vardagsrummet.
Jag tog bort dom gamla och syrris hjälpte papi med dom nya.
-Teamwork.
Åh det blir tjusigt värre ska jag säga ;)

Men vi har hunnit med mer :P
Två maskiner tvätt.. mest Linas stuff.
En maskin kvar att hänga men med lite tur så blir det systers mission när jag tar itu med mitt hår ;)





Good night babes..


Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt att få lite gjort :D



Saknar er! PUSS <3

2010-05-09 @ 23:10:50
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vilken fixing dag vi hade..

Men tvätten delade vi sim bäst på va :))

2010-05-10 @ 08:38:08
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0