I can't breath



Dagens ogjorda syssla blev att ta sig utanför lägenhetsdörren.
Jag tog mig inte längre än ut i förrådet idag, som ligger i trapphuset :P
Inbillar mig att man sover sämre om man inte får tillräckligt med frisk luft & motion.
Be syster öppna ventilen lite innan vi lägger oss kankse?
Hon är ledig imorn.
Jag på tisdag.
Då ska jag se till och få ett och annat gjort och med lönen på kontot blir det lite lättare :P
Lina och jag ska på en liten utflykt hade jag tänkt ;)
Vi borde hinna med en lunch med syster och sen måste vi till ikea också.
- That's a must baby.


Men idag blev det inte bara en ogjord syssla faktist.
Det blev en riktig slappisdag.
Men lite hanns med.
Har tagit hand om mina naglar.
Filat och målat dom.
Blått på händer och korall på fossingarna.
Blekt tänderna.
Rensat ut garderoben lite till.
Massa strumpor & trosor & leggings som åkte den här gången.
Idag blev det både lunch och middag också :P
Pancakes till lunch och stuvade makaroner och falukorv till middag.
Good job.
Orkar jag vara vaken tills L kommer tro?
I så fall ska jag nog lägga mig och läsa lite..
Är ganksa less på teven nu faktist.
En regning söndag resulterar visst i en hel del tevetittande ;)
Förhoppningsvis så underlättar allt detta regn min envisa pollenallergi i alla fall.
Så är det bara gräset som får mig att nysa, klia och svära sen :P

- Fellows, my sunday turned out to be pretty good this week to..

But soon it's nothning but a good memorie. Thumbs up' n good night.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0