Solning i bellmansparken kan se ut så här

- Hey monday'

Jag börjar veckan med att vara ledig och OM jag har tagit vara på dagen ;)
Det har jag..
Packade en väska och tog med mig filt & kudde ner till bellmansparken.
Jag fick dela parken med en skolklass som kickade boll.
Störde mig inte så länge dom höll sig på avstånd men sen kröp dom ju närmare förstås och gav mig attention :P
- To old for you guys.
Av deras '' abow '' att tolka så trodde dom nog inte jag var tjugotvå bast haha... ;)
Och det känner jag mig nog inte som heller iochförsig men that's the truth.
Lapade sol flitigt i två timmar iaf och roade mig med musik och läsning.

Sen blev jag rastlös och kissnödig så jag gick upp och svirade om lite.
Bikinen åkte av och på åkte löparskorna.
Sist jag var ute på power-walk fick jag ha jacka på mig.
Idag räckte det med korta shorts och ett linne.
(För min egen del, mötte däremot en kille med tjockjacka och en med dunväst)

I en timme var jag iaf ute och brännde och nu sitter jag här och luktar jordgubb.
Fick ett bodybytter av Jossi som luktar löjligt gott.
Är nydushad och fräsh och vill egentligen bara ut i det fina vädret igen!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0