Snart är mina dagar som 21 bara vackra minnen ;))


Sitter i soffn och bubblar av glädje :P Bokstavligt talat.
Har en fantastisk känsla av att allt tycks vilja gå min väg nu..!
Feels Fab, I feeling Fab.

Färjan till & från Visby är bokad och klar.
Efter v.29 kommer vi behöva några dagars ''rehab'' vilket vi får i Halmstad.
Jag tror jag smäller av av lycka.
Hur mycket rehab det blir är väl dock lite tveksamt men det kan jag leva med :P
Fyra shtekiga däämer som lever loppan i Tylösand.
- I'm getting a picture...!


Ah och imorn eller om några minuter sisodär tjugo så det min B-day också.
Catching så var man ett år äldre då.
Lina ska gratta oss på sängen imornbitti ;) Sötis vah..
Jag som nyss sa till Fridi att jag var beredd på att köpa en egen cake imorn men det kanske vi slipper då!
Men sen blir det jobb.
Precis som det blev idag, fick skjuta på min ledighet.
Känns faktist helt ok att vara ledig på fredag istället.
Hann med en tripp till ikea idag ändå.
Fast med dadi som chaffis :P

Och nu ska jag kasta mig in i en dush och undersöka min bränna.
Solade 20 minuter idag så det tar sig ;)
Feels fresh.
Men luktar mindre fresht.
Adios.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0