She appears to be my God sometimes


- Ge mig något at det HON har, pliiiiiiiis....!
Snygg-Gynning.
Man är van att se henne i killer heels som dom här röda soo-too-die-for heelsen från Gucci.
Som ikväll i Petra Medes show till exempel :P
Det är väl bland det snyggaste jag sett, skulle typ döda för ett par i vilken färg som helst men det är något med röda klackar altså.
Väcker ett visst att-ha begär ;)

Något jag måste hitta till alla kommande sommarnätter..!
Ett par röda & ett par blåa killer heels trängs nu altså på listan med things I need :P

MEN till saken, så hade hon bytt ut Gucci mot Converse i ett avsnitt av Förkväll och hon var ju lika drop that beauti i dom - Minst ;))
Till det där jävla svallet hon har också.
Sen drar ju hennes peronlighet sitt strå till stacken också.. om man säger så!
Ah där har vi min inspirationskälla till stockholmsnatten, thats for sure!




ÅH thank God att det snart är sommar.....!
Maj, maj, måne :P
Det ÄR ju iaf inte en vårmånad enligt mig, så sommaren kan inte vara långt borta iaf och det innebär att min B-day inte heller dröjer länge.

- Chi-ching som Anna Anka säger vah ;))


Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker du har en helt underbar 'Things i need' lista!



Saknar <3

2010-05-11 @ 12:27:32
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0