Sex and the city-frälst


Igår var det våran tur att bänka oss i biosalongen och se sex and the city 2.
Fy faan vad bra den var...!
Se den.
Den var minst lika bra som ettan, trots lite sex och lite city.
Jag vill se den igen och igen :P
Jag älskar den och jag älskar dom.
Sarah Jessica Parker är så sjukt snygg.
Hon är inspiration.

Efter bion tog jag och syster och Joss en promenix hem.
Solen hade tittat fram igen och vi kunde bara konstatera vilken underbar stad vi bor vi.
Och vilken underbar dag vi hade haft, vilken jävla trevlig helg.
- Ja tack på mina girls.
Lördagen var galen och jag ska berätta mer och jag ska visa massa bilder men nu måste jag se till och gå ut en stund medans solen skiner.
Bellmansparken, en kudde, en fin bikini, mp3 och något trevligt att läsa kankse..
Jag återkommer senare.



Min bio-outfit såg ut så här.
Kofta från Busnel, keps från Fredd Perry, jeansleggings & converse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0