''Nu är du blond...''


Det är inte alla som uppskattar min nya hårfärg :P
- Inte helt ovänat heller kankse?

Det skapar ett och annat förvirringsproblem på jobbet, hände förr, händer ännu oftare nu..!
Innan färgbytet gällde det oftast kunder, nu är kollegorna inblandade :P
My boss didn't appreciate it.
Känns totally wrong när någon påpekar att jag är blond nu.. am I (?)
Mellanblond känns fair :P
Tills jag slingar det igen i alla fall!

Men det är nog bäst att vänja sig för jag tror jag gillar det och faktist kan låta bli det mörka i sommar ;)
Måste bara se till och göra något åt min trista utväxt innan den blir värre.





Let's see if it's true..
Har man roligare om man är blond så kommer det bli en insane sommar :P
Och om inte så har jag något att skylla på kankse eller åtminstonde skylla dumma belsut på.
- Stämmer det..? Let's do this ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0