När man inte kan få nog...


Nu sitter vi ihopkrupna i soffan och har precis satt igång andra filmen.
Eller första det beror på hur man ser der :P Det första var ju bara en dokumentär..!

På bordet står det massa godbitar.
Rosé flaskan är slut.
Men vi har läsk kvar, popcorn, choklad och ost & kex.
Och det bästa av allt ät väl att jag är ledig imorn.
Äntligen min tur.
Ska hitta på något mysigt med Lina.

Längtar för övrigt ihjäl mig till nästa helg - We're doing stockholm then :P
Är det fint väder så ska damerna ut på Djurgården och glassa.
Hoppas ;)
Annars blir det andra trevligheter såklart..

Men just nu blir det film, En shoppaholics bekännelser.
Länge sen jag såg den nu så!



Sitta där och glassa och bara vara med dom jag kommer vara med? Hell yeah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0