'' Morgon stund har guld i mund ''


- Good morning hunkies!

Här sitter jag och är allmänt nöjd.. har ätit frulle och tittar på Efter tio med Malou.
Jag är sminkad, dressad och jag tror tom. att jag är klar med håret.
Det är verkligen a piece of cake att fixa håret nu :P
Truly.
Sov i en hög knut inatt och nu släppte jag ut det till en toffs och jag är nöjd.
Drog i ett diadem bara ;)

Idag är det back to buisness som gäller och syster får ligga kvar i sängen och njuta.
Jag hade en skön sag igår så jag ska inte klaga.
Satt en stund på balkongen på eftermidagen.
Med en piggilin och min bok.
- Jag njöt.. vardagslyx faktist.





Kommentarer
Postat av: Kristina

Fan va mysigt :))

2010-05-06 @ 10:52:38
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0