Mondaymorning


Idag är det back to work för min del.
Syster är ledig och gick visserligen upp när jag gjorde men hon la sig bara i soffan istället ;)
Vi har precis käkat frulle så jag mätt och belåten.
Och nu har vi bokat rum på Skokloster till bröllopet i sommar ;)
- Ja tack.
Måste se till så mina kollegor gör detsamma så ingen behöver åka hem mitt i all det roliga :P

Är redan dressad, sminkad och hårstyldad så jag har lite tid innan jag ska iväg.
Men någon dagens vet jag inte om det blir idag..
Mami har lånat vårat kamera så det ska vara om mobilen duger då.
Har iaf en marin piketröja från Henri Lloyd och ett par ljusa jeans från nudie på mig.
Håret är rakt idag.
Love it'

Talk to you toninght guys, Ciao ;)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Okej.. Ciaaaao!

2010-05-10 @ 13:37:52
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0