Lördgasmys

Vilket jävla skit väder då :/
Men nu när vi är innomhus igen så gör det mig inte ett dugg egentligen ;)
Gnäller mest lite för sakens skull.. ha!
Har precis ställt in lasagnen i ugen.
- Det vankas Lördagsmys.

Dorg på oss gummistövlar och gav oss ut i rgenet.
Mötte upp Jossi på Heidan och handlade och hyrde film.
Det luktar ap gott från köket nu.
Hemmgjord Lasagne.. jo, jag tackar jag :P Mitt förslag gick visst hem ;)

Syster tänder upp hela lägenheten med ljus och jag och Joss latar oss i soffan ;)
Efter maten blir det en liten candybag och partymix och bubbelvatten.
Vet knappt vad vi hyrde för film.. något college-drama tror jag.
Lättsamt att titta på.
Precis som Stefan & Krister som Jossan inisterar på att vi måste se haha..!

Bäst och kolla till maten, trevlig kväll snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0