Live is a bitch but hard not to love

- Det var på tiden....!

Jag & syrris har äntligen kunnat kolla på andra avsnittet av The hills ''Rumor has it''
Åååh det är så bra så jag bara döör.
Jag vill bara se mer, mer & MER..
Everything is perfect :P
I mean offcours not.. men deras drama känns som jag skulle kunna leva med, om jag levde med det där haha.


Jag vill också gå på Berbeque hos Kristin, jag vill också åka till Miami för att festa, jag vill också köra stora dyra bilar och jag vill också se ut som DOM vilket i sin tur skulle resultera i att Brody säger att: Yeah she's cute :P
- You know what I'm saying or what ?







Mina favvisar off course.. Lauren Conrad & Audrina Patridge.
- So to die for....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0