Imorn blir jag ljusare än någonsinn..

Hey friends'

Sitter i soffan och gäspar.
Lina ringde precis och sa att hon blir lite sen.
Vänta eller inte vänta med att krype ner i sängen ?
Är ju faktist ledig imorn så någon brådis i säng kan jag inte påstå att jag har.
Lucky me :P

Fick mysigt lunchsällsap av Lina & syster.
Dom hade redan käkat men jag slapp sitta själv :P
That's something.
Det blev ett originalmål för mig och glass åt girlsen i solen, my treath ;)
Sen köpte jag och Lina färg till mitt hår.
Imorn blir det blekning och slingning.
- I'm going lighter than ever :P
Men jag är i trygga händer om man säger så..!

Efter jobbet blev det en fika med tjejerna och sen skulle jag och syster sola men orka köa ?
Nej, det hade vi ingen lust med idag så brännan fick vänta lite..
Tills imorn kanske ;)

Men nu får jag nog gå och tvätta ansiktet om jag ska orka sitta uppe och uggla ett tag till :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0