I'm having a day off


Lina ligger i soffan brevid mig och tar en power-nap.
Inte jag.
Det har aldrig varit min grej att sova på dagen :P

Vi blev väckta halv nio imorse.
Linas mami och syster kom hit.
Ida skulle få luggen trimmad.
Det fick hon.
Sen var det syrris tur att bli klippt och sen min.
Nu är jag ljusare än jag någonsinn varit.
Lina blekte slingor på mig men färgen blev lite knapp så vi ska lägga i några fler innan vi är helt nöjda ;)
Tills dess så får jag köra på Matrix silvershampo.
- So far so good.

Nu väntar vi Jossi.. jag vill ha sällskap som är vakna :P
En prommis till gamlis vore trevligt.
Men Jossan hatar power-walk och jag hatar att springa haha...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0