Hembakat & Brämhults

Morning babes'

Jag älskar redan den här fredagen!
Börjar inte jobba förns halv tre.
Sovmorgon altså.
Syster masade sig upp skit tidigt tyckte jag och jag brukar inte va sen efter men idag vägrade jag :P
Låg och snosade vidare en timme till, fast jag absolut inte kunde somna om ordentligt..
Tyckte det luktade något gott från köket.
Trodde inte mina ögon när jag såg vad det var som doftade ;)
- Min jävla bra syrra har bakat scones..!

Slängde på mig jacka & skor och gick och handlade juice - Brämhults.
Älskar att vi bor så löjligt nära Heidan.
- Ja tack.

Nu sitter jag här nöjd och belåten igen.. sminket är på plats och håret är rena rama Hollywoodsvallet idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0