Happy sunday


Damerna har precis vaknat.
Jag vaknade först såklart.. tassade upp själv men nu är dom andra också uppe ;)
Kom i säng vid tre tiden innat.
Lina hade med sig två smarriga limpor så lite mackor var givet.
Awesome.
Nu blir det frulle på balkongen i sann söndags anda..!
Hann med lite catching-up igår men det finns massa tid att ta igen :P

Det är söndag.
Jag är ledig.
Solen skiner... Och idag är det dax för långt hår ;))
Serri skulle ringa vid lunchtid.
Jag har håret här brevid mig och kan knappt slutta ta på det :P
Och apropå håret så såg jag att ni undrade var det var beställt ifrån.

www.additionallengths.co.uk

Fick jätte mycket positiv respons på just det inlägget med håret i.
Blev super glad, så fortsätt med det sötingar ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0