Första maj men snart andra..

En lugn lördag.
Timmarna på jobbet gick över förväntan och jag tror systrarna klarade dagen lite bättre än våra kollegor :P
Alkoholen var måttlig igår så då mår man som förtjänat!
Hade världens mysigaste Valborg.
Med syster och Jossan.
Mat i värdsklass.
Vitlöksmarinerat kött och Sallad gjord på feta, tomat, gurka, färska champinjoer, avocado & rödlök.
Mango Raja och Bea och lite mer vitlök på brödet :P
-Ja tack.

Gräddtårta på det.. ;) Och sen fick vi äntligen ta fram två skålar snacks och vattenpipan.
Balkongen invigdes Big time kan man säga.
Ett perfekt exempel på en kväll då utrycket '' No words neened '' passar :P
Ändå så vill jag försöka sätta ord på det ;))


Nu sitter vi och glor lite på televisionen och jag tror näsan trillar av snart  :/
Hoppas rättare sagt .?
Kliar som en galning men det hjälper inte för fem öre.
Funderar på att tvätta av mig maken, hämta täcket och tända lite ljus..
Vi har några timmar kvar i soffaan :P
Inatt kommer Lina hit, flyttar in rättare sagt!
Så vi lär vara vakna och släppa in snyggingen och hjälpa henne bära ;))
Totally awesome.

Har även fått upp en hylla i vardagsrummet, städat, ätit tårta och tittat på Götakanal 2.
The day goes on..

Bye bye handsomes'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0