En touch av läppar


- Time for some change and improvment.


På fredag ska jag belöna mig själv med ett litet ingrepp :P
Serri har bokat tid på Adam & Eva kliniken.
Nu är det dags.
Det är bokat och klart!
Lina kör oss så det finns inget tvivel om att vi inte ska göra det nu ;))

Har velat göra det så himla länge, var så nöjd när jag gjorde det förra sommaren men för lat & för snål för att fortsätta.
Nu ska jag fortsätta :P Otherwice it will be an expensive habit.

Har faktist sagt att det skulle få det bli den sista touchen.
Shejpa till kroppen, fixa håret och sen :P
Och vad passar då bättre än att göra det nu, som en födelsedagspresent till mig själv.. för dom brukar ju inte vara så svåra att hitta ;))



- Ja tack till det plutet i helgen :P Red lips maybe?


Kommentarer
Postat av: Kristina

Yes pliiiis!

2010-05-23 @ 21:55:24
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0