Duntäcke & nyrakade ben


Nu sitter vi i soffan och myser med nybäddat täcke.
På teven är det Wallander.
Missade halva men det gör inget när man har sett dom förr.
Är ny dushad också- som en ny människa ;)
Håret luktar wonderbart & mina legs är sammetslena :P
Efter fillmen ska jag nog torka & platta håret.
Lina kommer sent inatt..
Men jag börjar inte worket förns halv två imorn så jag orkar nog hålla mig vaken.
Kanske lite kvällsfika innan sängen?
Vi har material för det känner jag :P
Äggmacka och lite kräm och mjölk vore inte så dumt. Eller mesmör kanske, också gott ;)

Nu har vi äntligen fått listerna på plats här i vardagsrummet.
Hur bra som helst.
Nu är det bara ett vinställ och två hyllor som ska på plats och sen är det klart här inne..!
Ska visa så fort allt är klart.
Åh det blir så bra, jag blir så nöjd.

Imorn är det papis födelsedag.
Jag & syster ska dit på middag efter jobbet.
Underbara papi.
Och i höst är det mamis tur och då blir det en tripp utan för svea rikes gränser med hela syskonskaran.
- Ja tack.
Sextio är en ålder att fira det :P




I fredgas såg det ut så här när jag cyklade iväg till jobbet.. fortsätter med un-published photos ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0