Det blir en sommar i sommar-sverige


Brännan bröjar infinna sig REDAN :P
Efter 30 minuter i solariet.
Nu kunde jag inte vänta längre, ingen sommarkänsla utan brunbrända ben right :?
Solade tjugo minuter efter jobbet.

Är så jävla taggad för sommar 10.
- Ge oss nu, tack.

Visby är självklart sommarens Highlight.
Och en fågel viskade visst i mitt öra att det är fler som vill :P
Lizette & Jossi.. jag tror någon är mer sugen än hon törs erkänna *leer*
Älskart'

Meen det kommer bli så mycket mer..!
Vi har redan konstaterat att det kommer bli en hel del Mini-Roadtripps.
Spontanitet i all ära men ju fortare man planerar desto snabbare kan man ju börja längta :P





Jag tror det blir en sommar i Sverige..  Med dig!
Såg nyss en reklam för Ensam mamma och kan inte låta bli att tralla med ;))

- Kommer bli Grymt ladies.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0