Avundsjuka när det är som värst


'' Är det där något att vara stolt över tycker du, att komma i samma stl? Stl 28
Jag tycker att det ser ut som om du har gått upp i vikt.
För att du ska kunna schteeeka på gotland måste du nog kräkas lite mer ;) ''




Återigen har jag fått en avundsjuk liten stackare som måste läsa min blogg.
-Don't try to get to me, it wont work.

Jag har inte gått upp i vikt, tvärtom.
Har inte vägt så här lite på flera år vilket syns på min kropp och jag är väldigt stolt över mig själv.
Dock vill jag fortfarande bli tajtare på vissa ställen och har tängt ta upp träning & kost snart igen.
Lagomt till Gotland såklart.
Men inte för att jag skulle behöva det utan för att JAG vill det.
Har stl. 25 på jeansen som jag visade och inte stl. 28.
Men hade jag haft stl. 28 who cares? Är det något för dig att håna.. pliiiis.


Nu har jag ''försvarat'' mig här och det är absolut inte för att jag tar åt mig, jag och syster skrattade åt din komentar när jag läste den, MEN tänkt efter lite nästa gång.
Det finns faktist dom som kan ta åt sig och jag tycker inte du har någon rätt att yttra dig bakom ett annonymt namn..
Sitta och skriva att jag borde börja kräkas !?
Hallå?
Det är för fan en sjukdom som många lider av och tom. dör av!

Kommentarer
Postat av: Lovisa v S

BRAAA KAJSAA! du och kristina är så jävla snygga , och det vet ni ;) någon som skriver något sådant, kan inte vara annant än avundsjuk :)

puss kram!

2010-05-24 @ 21:20:27
Postat av: Syster

Sötis-Lovisaa!



Till anonym!

Strlk 28 - Pfff

Gått upp i vikt - Pfff

Börja kräkas?! För att kunna schteka på Gotland?

HAHAHA, vilken avundjsjuk F***A vah!



Min Syrra är så jävla snygg och du är så jävla avundsjuk på henne.

Din kommentar bara PUMPAR avundjuka...



Lame lame lame

2010-05-24 @ 21:24:56
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Serri

Haha, dryg tjej!

Kajsa du är en snygg liten kalaspingla men det behöver jag inte ens säga ;)



Puss & Kram

2010-05-24 @ 22:04:47
Postat av: Frida

Du är snyggast vinner! Perfekt som du är min älskade!



LÄÄNGTAR ihjäl mig tills ni kommer hiit! ÅÅH! <3

2010-05-25 @ 02:39:34
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Tobbe, -

Hej hopp!

Hur står det till? :)

Ha en bra dag!

Kram Tobbe...

2010-05-25 @ 03:18:42
URL: http://tobbees.com
Postat av: lisa

Hahahhaa. Jag smäller av, ännu en avundsjuk. Det verkar finnas många som är avundsjuka på dig "där ute"

Det kan inte vara lätt att vara så "snygg"

2010-05-25 @ 20:46:06
Postat av: Jennie

Du gör helt rätt som bara skrattar åt sånna människor ! :) Dom är så fega som inte ens vågar skriva ut sitt namn. Vilka människor det finns...



Kram !

2010-05-25 @ 21:37:30
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Du gör helt rätt som bara skrattar åt sånna människor ! :) Dom är så fega som inte ens vågar skriva ut sitt namn. Vilka människor det finns...



Kram !

2010-05-25 @ 21:38:14
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Underbaringar då..



Vi skrattar åt henne, loud and clear :P

2010-05-25 @ 23:44:19
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0